Oldalak

csütörtök

Mitsu Mitsu Mitsu


Autózunk a Mátrában
én meg pár haver,
újra csúszik a pálya,
ha hívnak, menni kell
góta van kiút,
Hasznostól Gyöngyösig.
Nekem bejön ez a Mitsu,
Nekem bejön ez a Mitsu!

Csak akkor csúsztatom, ha úgy van,
és általában úgy van,
de ne legyél az útban.

Mert nekem bejön ez a Mitsu,
a slick versenygumi nyikkan,
csináljunk most olyat, amit visszanézünk holnap!

Refr:

Rallys lány, ohh szia helló,
Üljünk össze, mint két kicsi dedós,
Na figyu már, mondom mi a szitu,
Te lány én meg fiú,
Na? Mitsu-mitsu-mitsu?

2x

A kutak rég bezártak,
a Mátra felébredt
Sötét van, de nálam
a hellák kemények.
A gumik szétdobálva,
after a garázsban,
Te és Én a Mátrában!
Filmezhet az ÁFRA?

Csak akkor csúsztatom, ha úgy van,
és általában úgy van,
de ne legyél az útban.
Mert nekem bejön ez a Mitsu,
a slick versenygumi nyikkan,
csináljunk most olyat, amit visszanézünk holnap!