Oldalak

szombat

"talán ez a kiskori trauma lehet az oka"

Ideje volt, hogy csatlakozása után Danett elmesélje hogy is csöppent eme szép sport szenvedélyébe és közelébe

Dobrai Anett:
Kiskoromtól kezdve az autók között nőttem fel. ..elég volt csak kimennem az udvarra és máris autók közt lehettem. Amely néha áldás az néha átok volt ... sosem játszhattam az udvarunkon,ugyanis nem fértem el … talán ez a kiskori trauma lehet az oka mindennek,de ezt egyáltalán nem bánom. A rallyról kiskorom óta sokat hallottam és 2006-ban jutottam el életem első Eger rallyjára aztán egy hosszas kihagyás után 2008-tól én is csatlakoztam apuékhoz és megpróbáltunk minél több versenyre eljutni. Akkor már tényleg csak a versenybenzin folyt az ereimben ami a mai napig tart és remélem ezután is így lesz.  2009-ben volt szerencsém 1-2 versenyre eljutni mint csapattag ekkor kicsit jobban beleláttam az egészbe. Fotózni 2010-ben kezdtem el kicsit komolyabban de remélem sokáig folytathatom még ezt, bár ehhez nagyon sokat kell még tanulnom. 2011-ben megpróbálok a lehető legtöbb versenyre eljutni. A jövőre nézve,szeretném folytatni a fotózást és versenyzőként is részt venni a rallyban!